Podany adres e-mail nie jest powiązany
z żadnym zapytaniem.
Powiedz jak możemy Ci pomóc

Maxiz Mateusz Góralik

Krzyszkowice

Wiadomość została wysłana

Trzymaj rękę na pulsie! Wykonawca
niedługo
powinien się z Tobą
skontaktować.

Wiadomość do:

Jak wybrać dobrą agencję reklamową?

Autor: Maxiz Mateusz Góralik, publikacja: 2016-03-31

W tym artykule postaramy się doradzić, jak prawidłowo wybrać dobrą agencję reklamową i jakie kryteria powinna ona spełniać. Jak doskonale wiesz, reklama w naszych czasach jest najważniejszą formą gwarantującą dobre prosperowanie firmy.

Zdjęcie nr 1

Wykonanie reklamy nowo powstałego produktu, firmy czy usługi może się wydawać w oczach sprzedawcy niewykonalnym zadaniem. Pomimo to szuka on wszelkimi siłami jak najtańszej i najskuteczniejszej reklamy. Odwiedza lub kontaktuje się z wieloma firmami takimi, jak agencje reklamowe lub drukarnie. Przedstawione przez nich oferty, według niego, mogą nie być atrakcyjne lub ich usługi mogą nie być wykonane profesjonalnie.

Mimo to dodając ogłoszenia na różnego rodzaju portalach ogłoszeniowych z prośbą o wykonanie np. kampanii reklamowej, dostajesz wiele zgłoszeń od firm lub osób prywatnych oferujących „profesjonalne usługi z zakresu reklamy”. Wybierasz dla siebie odpowiednią ofertę, omawiasz szczegóły i wreszcie nadchodzi czas, w którym musisz wydać swoje ciężko zarobione pieniądze, aby wreszcie ktoś mógł poznać Twoje usługi, produkty czy markę. Wykonawca deklaruję się na wykonanie np. strony internetowej w okresie 7 dni roboczych od otrzymania zaliczki lub pełnej kwoty zlecenia. Przesyłając pieniądze, wiesz, że dzieli Cię tylko parę kroków od osiągnięcia swojego sukcesu. I tutaj zaczynają się niemiłe sytuacje takie, jak: „brak kontaktu z wykonawcą”, „brak wykonanej usługi za którą zapłaciłeś”. Zaczynasz mieć najgorsze myśli, teraz już jesteś pewien, że nic z tego nie będzie. Dlatego w tym artykule chcemy wyjaśnić, na jakiej zasadzie powinna działać współpraca z agencją reklamową lub drukarnią.

Kryteria wyboru agencji reklamowej:

  1. Pierwszym z kryteriów przedstawionych przez firmy oferujące takie usługi powinno być dobrze wykonane portfolio przemawiające do Ciebie!
  2. Drugim z kryteriów jest dobra rekomendacja. Opinie klientów zamawiających usługi u danej firmy dadzą Ci do zrozumienia, czy warto skorzystać z jej usług.
  3. Trzecim z kryteriów jest dobry kontakt z firmą. Powinno to działać na zasadzie: Twoje oczekiwania -> plan agencji -> cena usługi.
  4. Czwartym z kryteriów, jakie powinieneś zauważyć, to podejście firmy do twojej osoby. Indywidualne podejście przez agencję do Twojego zlecenia może zagwarantować Ci wielki sukces!
  5. Piątym i ostatnim kryterium jest umowa. Jest ona najczęściej zawierana od większych kwot, ale pamiętaj - zawsze możesz jej zażądać!


Opracowano:
Mateusz Góralik
Agencja Reklamowa Maxiz.pl

Reklama internetowa - komu zlecić?

Poniżej przedstawiamy ranking 6 099 Specjalistów od Kampanii Reklamowych najlepszych w 2024 roku w poszczególnych miastach powiatowych: